OPOVO, 22. jun 2021 – U velikoj Sali Kulturnog centra Opovo održan je koncert učenika muzičke škole „Jovan Bandur“ iz Pančeva u klasi naše sugrađanke profesorke Ivane Josić.
Nastupilo je 16 izvođača, koji su izveli 33 numere, a klavirsku pratnju je davala profesorka Ana Milatović.
Nastupili su: Lenka Sknepnek (klavir), Julia Petrov (klavir), Vanja Vasiljev (klavir), Dunja Vaić (klavir), Ognjen Strahinić (gitara), Andrea Vaić (solo pevanje), Aleksandra Jana Milenković (klavir), Isidora Ninkov (klavir), Marta Resimić (), Marija Magdalena Tasić (klavir), Nina Stojanović (solo pevanje), Relja Milatović (klavir), Anja Babin (harmonika), Viktor Lalić (solo pevanje i klavir), Dejan Vaić (saksofon), Marko Mijatović (solo pevanje), Saša Gambiroža (solo pevanje), Elizabeta Jagica (solo pevanje).
OPOVO, 22. jun 2021 – Kao i prethodnih godina na sceni Kulturnog centra Opovo održaće se koncert „Moj svet klasične muzike“ gde kao izvođači nastupaju učenici muzičke škole „Jovan Bandur“ iz pančeva u klasi profesorke i naše sugrađanke Ivane Josić.
Koncert počinje u 18:00 časova, a posetioci će moći da čuju 33 numere.
BEOGRAD, 22. jun 2021 – Nacionalna služba za zapošljavanje obaveštava korisnike svojih usluga, nezaposlene i poslodavce, da će se, u skladu sa Uredbom Vlade o ublažavanju epidemioloških mera, redovno javljanje nezaposlenih lica, kao i individualni razgovori sa nezaposlenima, obavljati isključivo neposredno, uz lično prisustvo tražioca zaposlenja. Pri tom će na snazi ostati obaveza poštovanja svih važećih epidemioloških mera, kao što su nošenje zaštitnih maski i održavanje fizičke distance.
Takođe, i sve druge aktivnosti koje su se u proteklom periodu sprovodile u smanjenom obimu, kao i aktivnosti koje se nisu sprovodile, Nacionalna služba za zapošljavanje će u narednom periodu nastaviti da realizuje u skladu sa novim epidemiološkim merama preporučenim od strane Kriznog štaba za suzbijanje zarazne bolesti kovid-19.
Nacionalna služba za zapošljavanje će i ubuduće svojim korisnicima omogućiti da se lično, putem pošte ili elektronskim putem prijave na evidenciju tražilaca zaposlenja i podnesu zahtev za novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti, kao i da podnesu zahteve za procenu radne sposobnosti, za izdavanje uverenja iz evidencije nezaposlenih, za učešće u merama aktivne politike zapošljavanja, za izdavanje dozvola za rad strancu i za izdavanje mišljenja na Program rešavanja viškova zaposlenih u firmama.
Opovo, 22. jun 2021 Obaveštavamo ekološki odgovorne poljoprivredne proizvođače da će se u sredu 23.06. 2021. godine vršiti preuzimanje ambalaže od sredstava za zaštitu bilja na teritoriji opštine Opovo:
Baranda od 7,30 – 8,00 časova na platou ispred Vatrogasnog doma
Opovo od 8,00 – 8,30 na parkingu kod pijace
Sefkerin od 8,40 – 9,00 na parkingu kod crkvene porte
Izvor: Biznis.rs Vlada Srbije uskladila je iznose svih republičkih administrativnih taksi sa godišnjim indeksom potrošačkih cena, kako je to i predviđeno Zakonom. Početak primene uvećanih naknada po raznim osnovama, koje građani i privreda plaćaju državi, planiran je za 1. juli ove godine.
U pitanju su neporeske dažbine koje se uplaćuju u republički budžet, a koje su predviđene odredbama preko 200 donetih zakona i oko 270 podzakonskih akata. Prema računici koju je napravio NALED, građani i privreda plaćaju preko 1.200 republičkih neporeskih dažbina. Najveći broj njih čine različite takse (oko tri četvrtine ukupnog broja), dok se jedna četvrtina odnosi na naknade za korišćenje javnih dobara i ostale oblike neporeskih dažbina.
Od prvog dana sledećeg meseca će se, recimo, za dobijanje tumačenja o primeni republičkih propisa građanima naplaćivati 1.660 dinara, umesto dosadašnjih 1610 dinara. Ako tumačenje propisa traži firma ili preduzetnik, to će koštati 13.470 dinara, umesto dosadašnjih 13.100 dinara. Za dobijanje raznih uverenja od državnih organa, građani će, od 1. jula, izdvajati, umesto dosadašnjih 310 dinara, 330 dinara. Ukoliko im je uverenje potrebno za neku svrhu koja se odnosi na inostranstvo, plaćaće ga 1.730, umesto dosadašnjih 1.680 dinara. Za prepis spisa po polutabaku, cena će biti 430, umesto 420 dinara, dok će overa punomoćja koštati 290, umesto dosadašnjih 280 dinara.
Za rešenje koje se donosi u vezi sa upisom u registar, po zahtevu za upis u registar taksa više nije 1.610 dinara, već je uvećana na 1.660 dinara, dok se promena u registru plaća 800, umesto dosadašnjih 780 dinara. Dobijanje rešenja po zahtevu za upis u registar kvalifikovanih sredstava za kreiranje elektronskog potpisa i pečata će, od 1. jula, umesto dosadašnjih 2.420 dinara, koštati 2.490 dinara.
Dozvola za izvoz robe danas košta 12.860 dinara, dok će od 1. jula koštati 13.220 dinara, dok će građani rešenja za izvoz robe male vrednosti do 200 evra, za svoje potrebe plaćati ubuduće 1.610, umesto dosadašnjih 1.570 dinara.
Stranu firmu ili građanina koji traži odobrenje da vrši transport oružja, municije ili eksplozivnih materijala preko granice Srbije, odobrenje će, umesto dosadašnjih 279.370 dinara, koštati 287.190 dinara. Rešenje kojim se odobrava izdavanje kolekcionarske dozvole za oružje koštaće ubuduće 34.410 dinara (do sada je cena bila 33.430 dinara), a sama dozvola za nošenje oružja koštaće 8.640 dinara, odnosno 240 dinara više nego danas.
Rešenje o prijemu u državljanstvo košta 19.580 dinara, umesto dosadašnjih 19.050 dinara, dok potvrda o prestanku državljanstva za koje je sada potrebno 33.880 dinara, od 1. jula potrebno je 34.830 dinara.
Za zahtev za izdavanje vozačke dozvole, do sada je bilo potrebno 280 dinara, koliko je koštala i probna dozvola ili duplikat. Toliko je potrebno i za dobijanje obaveštavanja o stanju broja kaznenih poena. Za sve ove usluge ubuduće je potrebno platiti 290 dinara. Izdavanje vozačke dozvole koštaće 1.160, umesto dosadašnjih 1.110 dinara. Izdavanje saobraćajne dozvole koštaće 500, umesto 490 dinara. Prema projekcijama NALED, republičke administrativne takse godišnje generišu prihod u budžet od oko 150 milijardi dinara. Obzirom na veliki broj republičkih i lokalnih parafiskalnih nameta, predlog ovog udruženja je formiranje elektronskog javnog registra koj bi na jednom mestu obuhvatio sve javno-pravne neporeske dažbine. Registar bi doprineo, smatraju u NALED, punoj transparentnosti sistema, ali i lakšem informisanju javnosti o visini pojedinačnih naknada, posebno u vreme kada se vrši njihova promena