1

Turistička organizacija Vojvodine: Promocija turističke kampanje ,,Vojvođanski ručak“ na 88. Poljoprivrednom sajmu

Promocija turističke kampanje ,,Vojvođanski ručak“ na 88. Poljoprivrednom sajmu

NOVI SAD, 20. septembar 2021 – U okviru izložbenog prostora Turističke organizacije Vojvodine, u hali 1 Novosadskog sajma, na ovogodišnjem 88. Poljoprivrednom sajmu, održana je ekskluzivna promocija kampanje pod nazivom „Vojvođanski ručak“, koja se sprovodi u saradnji sa Pokrajinskim sekretarijatom za privredu i turizam i Privrednom komorom Vojvodine.

Kampanja „Vojvođanski ručak“, koja predstavlja opsežno istraživanje Turističke organizacije Vojvodine i partnera, realizuje se u cilju brendiranja gastronomske ponude Vojvodine i povećavanja vidljivosti autentičnih gastronomskih proizvoda na širem regionalnom tržištu. Gastro-vodič, tačnije kuvar, obuhvata deo istraživanja Turističke organizacije Vojvodine koje podrazumeva najbolje što Vojvodina nudi, i sadrži recepte i lokalitete.

Upriličena je i konferencija za medije uoči same prezentacije na kojoj su se obratili pokrajinski sekretar za privredu i turizam dr Nenad Ivanišević, direktor Turističke organizacije Vojvodine dr Nataša Pavlović, kao jedan od nosilaca kampanje, i sekretar Udruženja usluga Privredne komore Vojvodine Branislav Mamić.

Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam i Turistička organizacija Vojvodine upućeni su jedni na druge, te se iz intenzivne saradnje rađaju i zajednički projekti i kampanje, poput današnjeg „Vojvođanskog ručka“, gde, prema rečima pokrajinskog sekretara Ivaniševića, postoji prostor za zajedničke aktivnosti i u okviru projekta „Najbolje iz Vojvodine“.

„Danas počinjemo novo poglavlje. Vojvođanski ručak, sam po sebi, narodni je brend, koji ima gotovo kultni status među stanovnicima Vojvodine, i koji ćemo zasigurno razvijati i širiti po celom svetu. Cilj učešća u kampanji jeste stvaranje novih radnih mesta i da restorani što bolje rade, a ideja je da svi zajedno početkom naredne godine prezentujemo sve što Vojvodina ima na svetskoj izložbi u Dubaiju“, rekao je Ivanišević, dodavši da je potrebno predstaviti i ljude koji se bave turizmom, jer se „borba za svakog gosta vodi na svakom ćošku“.

„Vojvodina je raj za hedoniste, te smo se iz tog razloga svi potrudili da svako da svoj doprinos, sa aspekta privrede i promocije. Nadam se da će svi oni koji su se ovde našli i koji će se tek naći prepoznati svoj interes. Kroz segment gastronomije želimo da prikažemo hranu i ugostiteljski sektor, ali i sve što jedna regija ima da ponudi“, rekla je direktorka Turističke organizacije Vojvodine dr Nataša Pavlović.

Prema rečima predstavnika Privredne komore Vojvodine Branislava Mamića, Komora je veoma angažovana na ovogodišnjem Poljoprivrednom sajmu, a u okviru ove kampanje akcenat se stavlja na primarne poljoprivredne proizvođače, vinare, pivare. Mamić je za 27. septembar, kada se obeležava Svetski dan turizma, najavio konferenciju u PKV-u, čiji će treći panel biti posvećen gastronomiji.

Na štandu Turističke organizacije Vojvodine predstavljena je sama kampanja, u okviru koje je promovisan i kuvar „Vojvođanski ručak“, a kroz njega i gastronomske osobenosti AP Vojvodine.

Najavljen je i veb-sajt posvećen kampanji „Vojvođanski ručak“, koji će uskoro biti dostupan javnosti, a na njemu će se naći i svi restorani koji pripremaju tipične vojvođanske specijalitete i tradicionalnu hranu ovog područja.