Tragedija u Opovu: Dečak odsekao prste mlađem bratu

Tragedija u Opovu: Dečak odsekao prste mlađem bratu

Dečak odsekao prste mlađem bratu

OPOVO/SAKULE, 27. april 2022 – Kako izveštava Kurir danas se dogodio užasan incident u Opovu. Oko 13 časova, mališan star tri godine posekao je sekirom svog mlađeg brata starog svega godinu dana.

Malena braća bila su prema nezvaničnim saznanjima u dvorištu i igrala se, stariji je uzeo sekiru i odsekao bebi dva prsta.

Roditelji su odmah doneli povređenog sina u Dom zdravlja Opovo, a beba je vozilom Hitne pomoći odatle prevezena na dalje zbrinjavanje u Opštu bolnicu Pančevo.

Za sve ukuse i budžete: Mali automobil manja briga, manji troškovi održavanja

Za sve ukuse i budžete: Mali automobil manja briga, manji troškovi održavanja

Mali automobil manja briga, manji troškovi održavanja
Izvor: Biznis.rs

Pri kupovini automobila često postoji dilema – da li uzeti manje ili veće vozilo? Odgovor na ovo pitanje zavisi od više faktora, a jedan je i budžet kojim raspolažemo za ovu namenu. Zatim tu idu i neki potpuno privatni razlozi, kao na primer to da li smo sami ili imamo porodicu, koliko smo vešti u vožnji (nekome jednostavno ne ide sa većim vozilima, pa naprave više štete nego koristi), u kakvom vozilu se mi osećamo bezbednije i opuštenije…

Ovom prilikom ćemo ostaviti po strani velike automobile i baviti se onim manjim. Oni su, pre svega, zgodniji za vožnju, iz više razloga. Danas možda najbitnije – troše manje goriva. Takođe, možete ih lakše parkirati, odnosno pronaći parking mesto, jeftiniji su za održavanje posebno ako su polovni, a jeftinija je i registracija. Za početak sasvim dovoljno dobri razlozi, a ukoliko ste vozač početnik sa manjim automobilom ćete lakše prevazići sve strahove i nesigurnosti kada se zateknete u saobraćajnoj gužvi.

Ukoliko očekujete bilo koji vid komfora u malom automobilu, slobodno zaboravite na to, jer da ga ima ne bi ga nazivali malim. Kod nas se od takozvanih gradskih automobila najviše voze Renault Clio, potom Fiat 500L, Peugeot 207/208, zatim Opel Corsa, Volkswagen Polo, Citoren C3, ali tu je i baš mali Smart.

Mali automobili takođe dobijaju na značaju zbog tekućih troškova i održavanja, piše portal Autoexpress.co.uk.

Njihovi efikasni motori daju odličnu ekonomičnost goriva i emituju niske nivoe CO2, mali pneumatici znače jeftinije gume i većina njih podleže najnižim cenama servisiranja kod glavnog dilera. Osiguranje bi takođe trebalo da bude jeftinije.

U Velikoj Britaniji je urađeno istraživanje i najbolji mali automobili na rasprodaji su jeftini, praktični, laki za vožnju po zakrčenim modernim ulicama i – kako moderni supermini i gradski automobili postaju sve sofisticiraniji, rafiniraniji i bezbedniji – oni sve više predstavljaju pravu alternativu velikim hečbekovima.

Automobili kao što su Renault Clio i Ford Fiesta prešli su dug put tokom više generacija i sada su isto toliko praktični, prostrani i udobni kao i hečbekovi porodične veličine od pre nekoliko godina. Slično tome, gradski automobili kao što je Kia Picanto i mali krosoveri poput Citroen C3 Aircross dokazuju da postoji izuzetna širina mogućnosti u segmentu malih automobila.

Mali automobili nude odličan balans praktičnosti, ekonomičnosti, udobnosti i pristojnog iskustva u vožnji, pri čemu svaki nudi drugačiji pristup sličnom receptu, navodi Autoexpress. Bilo da se radi o sportskom iskustvu vožnje, udobnoj vožnji ili beskompromisnom fokusu na vrednost, postoji mali automobil koji odgovara svim ukusima i budžetima. Iz svega navedenog može se zaključiti da su mali automobili u blagoj prednosti od onih većih i skupljih, jer i ako dođe do nekih problema lakše se rešavaju. Pritom se količina novca potrebna za održavanje razlikuje do nekoliko stotina evra, tako da je za naše uslove gradski automobil realnije rešenje.

Naravno, ko sebi može da priušti veliko, moderno, skupoceno vozilo ne treba da razmišlja puno, sve je stvar ukusa, ali i budžeta.

Autor: Miljan Paunović 

Autobuska stanica Opovo: Termini prodaje mesečnih karti za maj

Autobuska stanica Opovo: Termini prodaje mesečnih karti za maj

Opovo, 27.april 2022

Na autobuskoj stanici Opovo vršiće se prodaja mesečnih karti za „Lastu“ i GSP u sledećim terminima

Prodaja mesečnih Lastinih markica za MAJ 2022.

28.04.2022.                     06:00 – 20:00 časova

29.04.2022.                     06:00 – 20:30 časova

30.04.2022.                     06:00 – 12:30 časova

04.05.2022.                     06:00 – 20:00 časova

05.05.2022.                     06:00 – 20:00 časova

06.05.2022.                     06:00 – 20:00 časova


Prodaja mesečnih GSP markica za MAJ 2022.

28.04.2022.                     11:00 – 16:30

29.04.2022.                     11:00 – 16:30

04.05.2022.                     11:00 – 16:30

05.05.2022.                     11:00 – 16:30

AS Opovo

Narodni muzej Pančevo: U petak izložba sa kolonije Deliblatski pesak

Narodni muzej Pančevo: U petak izložba sa kolonije Deliblatski pesak

U petak izložba sa kolonije Deliblatski pesak

Pančevo, 27. April 2022
U petak, 29. aprila u 19 časova zakazano je svečano otvaranje izložbe radova nastalih na 53. likovnoj koloniji Deliblatski pesak održanoj od 07-14. avgusta 2021. godine.

Publika će u Maloj galeriji Narodnog muzej Pančevo, moći da pogleda dela 17 umetnika iz Pančeva, Kragujevca, Niša, Novog sada i Soko Banje.

Izložba će biti otvorena do 25. maja 2022. godine.

Ministarstvo finansija: Kreće isplata državne pomoći zaposlenima u prosveti

Ministarstvo finansija: Kreće isplata državne pomoći zaposlenima u prosveti

Kreće isplata državne pomoći zaposlenima u prosveti

Beograd, 27. April 2022
Danas kreće trodnevna isplata po 10.000 dinara svim zaposlenima u prosveti, obrazovanju i naučnim institucijama. Za preko 130.000 zaposlenih potrebno je ukupno 1,6 milijardi dinara, rekao je ministar finansija Siniša Mali za RTS.

Isplata će trajati do petka,  danas zaposlenim u školama od posebnog interesa, i svima u učeničkim i studentskim domovima, sutra visoko obrazovanje i naučne ustanove, a prekosutra državnu pomoć dobijaju svih zaposleni u osnovnom i srednjem obrazovanju.

“Mi se za ovo ne zadužujemo. Trenutno na računu imamo oko 160 milijardi dinara, apsolutno smo likvidni. Ovo je za nas investicija od 1,6 milijardi dinara”, rekao je on i dodao da je udeo javnog duga u BDP 52,3 odsto daleko ispod nivoa EU od 60 posto.