KOPAONIK, 3. marta (Tanjug) – Kompanija “Dunav osiguranje” danas je na 32. Kopaonik biznis forumu, predstavila rezultate rada i mogućnosti usluga koje pružaju, a član IO najvećeg srpskog osiguravača Milo Marković izjavio je da je najveća nacionalna osiguravajuća kuća 2024. godinu završila sa zavidnim poslovnim uspehom nadmašujući visoko postavljene strateške ciljeve. “U prethodnoj godini ostvarili smo rast premije od gotovo 15 procenata. Životna osiguranja povećana su preko 18 odsto, a neživotna za oko 14 odsto, što je rezultiralo ukupnom premijom od preko 46 milijardi dinara”, naveo je Marković. Na taj način, kako je dodao, Dunav osiguranje je očuvalo tržišno učešće od 26 odsto. “Time smo ponovo potvrdili ubedljivu lidersku poziciju na domaćem tržištu osiguranja. Ostvareni rezultati svrstavaju nas i u red vodećih osiguravača na tržištu osiguranja jugoistočne Evrope, na kome zauzimamo osmo mesto, rekao je Marković i najavio da će, prema preliminarnim podacima, i dobit biti rekordna. Kompanija je, kako je dodao, prebacila cijeve i u segmentu profitabilnosti što će posebno obradovati vlasnike polisa životnih osiguranja sa štednom komponentom, kojima će biti pripisana značajna dobit. “Osiguranje tako postaje i respektabilna investiciona alternativa za fizička lica, istovremeno ostvarujući i svoju osnovnu funkciju sigurnosti”, kazao je on.
Poslovanje u postojanom uzlaznom smeru najvećeg srpskog osiguravača, kao i stabilna dividendna politika, ispuniće očekivanja akcionara Kompanije kojima će biti pripisana dobit u visini od čak 50 procenata ostvarene neto dobiti, rekao je Marković. Prema njegovim rečima Dunav osiguranje je, kroz osnovnu delatnost, obezbeđujući polisama velike infrastrukturne projekte, ali i male preduzetničke poduhvate, pomogla razvoj privredne aktivnosti u Srbiji, a brzom, ažurnom i adekvatnom naknadom šteta omogućila je finansijski kontinuitet i sigurnost svojim osiguranicima. “Ali na tome se nismo zaustavili već smo, kao i svih decenija svog postojanja, nastavili da pružamo podršku celoj društvenoj zajednici”, naveo je Marković. Član IO je naveo da sa posebnim ponosom ističe da su i tokom prethodne godine nastavili politiku društveno odgovornog ponašanja, pomažući pojedince i kolektive, i one kojima je pomoć i podrška bila najpotrebnija. “Na opšte zadovoljstvo, tokom prethodnog perioda pokazali smo se kao siguran partner našim osiguranicima, državi, društvu, akcionarima i svim drugim subjektima zainteresovanim za naše poslovanje”, rekao je Milo Marković novinarima i dodao da “Dunav” poverenje gradi na tradiciji, znanju, čvrstini date reči, koja se uvek, bez zadrške, ispunjava. Upravo je zato Dunav sinonim za osiguranje, a nesumnjivo i najprepoznatljiviji srpski brend u toj delatnosti, kazao je Marković na KBF koji se u organizaciji Saveza ekonomista Srbije održava od 2. do 5. marta. Centralna tema ovogodišnjeg 32. skupa je “Srbija 2027 – Težeći ekonomiji sa visokim prinosom”, a jedan od panela bio je posvećen i kretanjima u delatnosti osiguranja.