NOVI IZGLED STAROG BANATA
Opovo, 30. septembar 2014;
U Hotelu „Stari Banat“ nema pauze. Nakon prethodnih renoviranja male restoran sale, holova i soba, eksterijera i travnjaka, tokom ove godine renoviranja su nastavljena. Objekat je dobio novi izgled i funkcionalnost, a što je najvažnije, mnogo više gostiju i posetilaca. Stari Banat je pokazao da se i u vreme ekonomske krize dobrim menadžmentom i kvalitetnom ponudom može dobro poslovati i napredovati.
Da krenemo redom. Hit ovog leta je sigurno novi izgled letnje bašte, koja osim što je pokrivena i popunjena novim nameštajem ima izvanredanu lokaciju sa pogledom na jezero i sportsko – rekreativni kompleks. Pored letnjeg enterijera, u toku su radovi na zastakljivanju što znači da će bašta raditi i u zimskom periodu.
Renovirani su i toaleti, a Stari Banat se može pohvaliti činjenicom da je jedini objekat u našoj opštini čiji su toaleti prilagođeni osobama sa invaliditetom. Pored toga, postavljen je video nadzor, zamenjeni su TV aparati u svim sobama i obnovljena je kompletna stolarija na prozorima i vratima, tako da je hotel zablistao u punom sjaju.
– Radovi koje smo obavili tokom leta ne znače i kraj renoviranju našeg hotela, rekla nam je menadžerka Starog Banata Olivera Mihajlović. Nastavljamo sa kuhinjom, zatim planiramo kompletno renoviranje šank sale i delova velike restoran sale. Ni tu nije kraj, jer je u planu obnavljanje fasade i eksterijera, tako da će zgrada dobiti nove boje.
Pored ovih informacija saznajemo da Agros i Stari Banat nastavljaju saradnju sa lokalnom samoupravom u vezi sportsko – rekreativnog kompleksa.
– U našem je interesu da ovaj projekat zaživi i što pre dobije finalni izgled, tako da ćemo mi uraditi asfaltiranje parkinga oko hotela uz sportski kompleks, poručuje Olivera Mihajlović i dodaje da Agros pored saradnje sa lokalnom samoupravom kontinuirano pomaže omladinski sport donirajući Školu sporta Opovo i Atletski klub „Spartak“.
Prioritet menadžmenta hotela je dobijanje treće zvezdice, čiji je uslov da se u sobama postave mini barovi, a što će se prema rečima Mihajlovićeve uskoro dogoditi.
– Iz godine u godinu beležimo sve bolje poslovanje, povećava se broj gostiju, posebno stranih turista, što je rezultat, pre svega, dobrog ulaganja i naravno kvalitetne usluge, zaključila je menadžerka Mihajlović.