Opštinski štab za vanredne situacije: RADNO VREME PREHRAMBENIH PRODAVNICA DO 18:00 ČASOVA, POSLE 20 ZABRANA KRETANJA

18/03/2020

RADNO VREME PREHRAMBENIH PRODAVNICA DO 18:00 ČASOVA, POSLE 20 ZABRANA KRETANJA

Opovo, 18. mart 2020;

U skladu sa novim merama koje su uvedene Opštinski štab za vanredne situacije je doneo sledeće odluke:

1. Izdaje se naredba Opštinskoj upravi Opovo za skraćenje radnog vremena:

– Ugostiteljskih objekata i drugih objekata koji se bave prodajom neprehrambenih proizvoda (restorani, kafići, barovi, prodavnice i ostali ugostiteljski i trgovinski objekti) od 08,00 do 18,00 časova.

– Objekti koji se bave prodajom prehrambenih proizvoda, radno vreme najranije od 06,00 do najkasnije 18,00 časova.

– Pekare najranije od 05,00 do najkasnije 18,00 časova.

– Benzinske stanice najranije od 06,00 do najkasnije 19,00 časova.

– Objekti brze hrane najranije od 08,00 do najkasnije 18,00 časova.

2. Izdaje se naredba privrednim subjektima čiji je rad organizovan u smenama i radno vreme traje duže od 20,00 časova, da na memorandumu svoje firme uz potpis ovlašćenog lica privrednog subjekta zaposlenim radnicima dostavi potvrdu o radnom angažovanju u periodu između 20,00 i 05,00 časova. 

Potvrda mora da sadrži: ime i prezime radnika, naziv radnog mesta, adresa iz lične karte, JMBG i broj lične karte. Ova potvrda se izdaje u skladu sa novim merama Vlade Republike Srbije o ograničenju kretanja.

Poslodavac je dužan da izda gore navedenu potvrdu i zaposlenom koji će zbog dolaska i odlaska sa posla biti u situaciji da u vremenskom periodu od 20,00 do 05,00 budu van svojih kuća.

Ova mera stupa na snagu 18.03.2020. godine u 20,00 časova.

3. Izdaje se naredba građanima opštine Opovo starijim od 70 godina da poštuju mere Vlade Republike Srbije o ograničenju kretanja na teritoriji naše opštine a koja se odnosi na potpunu zabranu kretanja dok traje ova mera.

Ova mera stupa na snagu 18.03.2020. godine u 10,00 časova.

4. Izdaje se naredba svim građanima opštine Opovo bez obzira na godine starosti da poštuju mere Vlade Republike Srbije o ograničenju kretanja na teritoriji naše opštine, i da u vremenu od 20,00 časova do 05,00 časova ujutru  moraju biti kod kuće.

Ova zabrana kretanja ne odnosi se na:

– lica kojima je neodložno potrebna zdravstvena pomoć;

– lica koja su na radnom zadatku odnosno imaju radnu obavezu;

Lica koja se nalaze na radnom zadatku su: pripadnici bezbednosnih službi, vatrogasno – spasilačkih službi, zdravstveni radnici kao i članovi Opštinskog štaba za vanredne situacije uz pismenu potvrdu   komandanta Štaba za vanredne situacije opštine Opovo.

–  lica koja su posebnim rešenjem predsednika opštine, imenovana za uručenje rešenja o izolaciji, 

–  kao i druga lica koja imaju radnu obavezu u predviđenom vremenu ograničenja kretanja uz pismenu potvrdu   komandanta Štaba za vanredne situacije opštine Opovo. 

5. Izdaje se naredba svim ugostiteljskim objektima da na ulaznim vratima ugostiteljskog objekta, pored radnog vremena, istaknu obaveštenje o površini svog lokala  u m2 i u skladu sa merama Vlade Republike Srbije ograniče maksimalan broj lica koja mogu biti prisutna u objektu (na 4 m2 1 lice).

6. Na osnovu dopisa Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave od dana 18.03.2020. godine a u cilju privremene odluke o zabrani kretanja na javnim mestima odnosno van stanova, prostorija i objekata za stanovanje u stambenim zgradima izvan domaćinstava u vremenu od 20,00 do 05,00 časova neophodno je da kabinetu predsednika opštine sve institucije čiji je osnivač opština Opovo (Opštinska uprava Opovo, JP „Mladost“ Opovo, PU „Bambi“ Opovo, OŠ „Dositej Obradović“, Opštinska narodna biblioteka, Centar za socijalni rad Opovo, Crveni krst Opovo) 18.03.2020. godine, do 20,00 časova dostave spisak  lica koji imaju obavezu obavljanja poslova u vremenskom periodu od 20,00 do 05,00 časova. Spisak treba da sadrži: ime i prezime radnika, JMBG, kao i funkciju odnosno naziv radnog mesta zaposlenog kojima je utvrđena radna obaveza za rad u vremenu od 20,00 do 05,00 časova u tim organizacijama.

7. Izdaje se naredba a u skladu sa instrukcijom Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave od dana 18.03.2020. godine, institucijama čiji je osnivač opština Opovo (Opštinska uprava Opovo, JP „Mladost“ Opovo, PU „Bambi“ Opovo, OŠ „Dositej Obradović“, Opštinska narodna biblioteka, Centar za socijalni rad Opovo, Dom zdravlja Opovo, Crveni krst Opovo) da u planiranju i organizaciji rada a u cilju smanjenja rizika od širenja zaraze sprovedu anketu i omoguće ugroženim licima sa hroničnim oboljenjima i licima starijim od 60 godina kao i roditeljima dece do 12 godina a naročito ukoliko sami vrše roditeljska prava  ili je drugom roditelju ustanovljena radna obaveza da se izjasne kako i na koji način žele da im se ustanovi radna obaveza uz poštovanje minimuma procesa rada kao i poštovanje uslova proglašenog vanrednog stanja. Prioritetno za navedena lica treba omogućiti rad od kuće u skladu sa planom rada koji utvrđuje rukovodilac organizacione jedinice gde se u planu utvrđuju obaveze svih zaposlenih u pogledu rasporeda obavljanja poslova u poslovnim prostorijama odnosno poslova kod kuće. Preporuka je da se plan rada priprema na nedeljnom nivou i prilagođava odlukama Vlade i situacije vezane za širenje zaraze i potrebama radnih procesa.


MaPro Ecommerce

Online shop već od 9.999 rsd

Sa zapanjujućim dizajnom, neverovatno je lako napraviti online shop za samo par minuta.

pročitajte još i

najnovije

najčitanije