LEKARSKA USLUGA TOKOM 24 SATA
Opovo, 12. januar 2017;
[vsw id=”zbjt7Sr_0nk” source=”youtube” width=”625″ height=”344″ autoplay=”no”]
Predsednik opštine dr Zoran Tasić večeras je obišao Dom zdravlja Opovo gde je razgovarao sa direktorkom dr Sofijom Popović i njenim saradnicima o aktuelnoj situaciji i radu zdravstvene službe tokom perioda virusnih epidemija i ledenih dana.
Direktorka Doma zdravlja Opovo je istakla da je ova zdravstvena ustanova, posebno pedijatrijsko odeljenje, imalo veliki pritisak jer je bilo puno obolelih, pojedinih dana pedijatrima se javljalo i po stotinu obolele dece, zbog čega su dečije pacijente preuzimali i lekari opšte službe kao i da su mnogi lekari, iako i sami bolesni, dolazili na posao kako bi sistem funkcionisao.
– Naš kadar je bio pripremljen, posebno pedijatrijska služba i služba hitne medicinske pomoći koja radi 24 sata u ovoj ustanovi. Svi su obavljali profesionalno svoj posao od saniteta do službe koja je opskrbljivala pacijente na terenu, tako da se izlazilo na svaki poziv, da li je u pitanju dete, trudnica ili odrasla osoba. Zajedno sa Zavodom za javno zdravlje Pančevo pratila se epidemiloška slika i u početku se više radilo o virusnim infekcijama, dok je u jednom manjem broju reč bila o gripu, izjavila je dr Sofija Popović.
U Domu zdravlja napominju da se zdravstvena usluga 24 sata pruža i građanima okolnih mesta koja administrativno ne pripadaju našoj opštini. Tokom ledenih dana posebno je praćena situacija kod hroničnih bolesnika, a u saradnji sa lokalnom samoupravom i sa osobama iz kategorije socijalno ugroženih.
Šef hitne medicinske službe Doma zdravlja Opovo dr Saša Erčević svaku vanrednu situaciju vidi kao sastavni deo lekarskog posla.
– Zimski uslovi, minus i sneg, za nas su jedna od uobičajenih situacija. Posao se obavlja nešto usporenije, tako da molimo građanstvo da bude malo strpljivo i tolerantno, ali u svakom slučaju mi na svaki poziv odgovaramo i pružamo adekvatnu pomoć, poručuje doktor Erčević.
Na pitanje da prokomentariše pojedine pritužbe pacijenata, direktorka Sofija Popović smatra da je to rezultat hladnoće na terenu, nervoze pacijenata kao i novog sistema zakazivanja.
– Najčešći nesporazumi dolaze upravo zbog zakazivanja, ali kada je u pitanju lekarska usluga smatram da nije bilo pritužbi, što je po meni i najbitnije, smatra direktorka Doma zdravlja Opovo dr Sofija Popović.
Prema aktuelnim meteorološkim prognozama naredne nedelje nas očekuje novo pogoršanje vremena, a u opovačkom Domu zdravlja poručuju da su kadrovski i tehnički spremni.