Prava potrošača: Kada korisnici mobilne mreže imaju pravo na umanjenje računa?

29/01/2022

Izvor: Biznis.rs
Korisnici A1 mobilne mreže u utorak su masovno putem društvenih mreža prijavljivali kvar. Naime, oni su ostali bez signala, mreža nije funkcionisala, a nisu mogli da dobiju ni korisnički servis A1 operatora.

Takođe, od pojedinih korisnika moglo se čuti kako ovo nije prvi put da se ovakav problem dešava i da se slična situacija već dogodila u decembru, zbog čega su mnogi negodovali i pitali da li će im zbog navedenih problema sa mrežom biti umanjeni mesečni računi.

“Usled neočekivanih tehničkih poteškoća koje su bile uzrokovane radovima na unapređenju mreže, deo korisnika je imao ograničen pristup našim uslugama, zbog čega se izvinjavamo. Kolege iz tehničke službe su odmah reagovale i uklonile ih u najbržem mogućem roku. Svesni smo važnosti koje naše usluge imaju za korisnike, zbog čega se održavanje A1 mreže odvija 24 sata, sedam dana nedeljno”, navode u ovoj kompaniji za Biznis.rs.

Kako ističu, zahvaljujući tome, i velikim unapređenjima koja su sproveli posebno tokom 2021. godine, poteškoće ovog tipa dešavaju se u retkim slučajevima.

“A1 Srbija nastavlja sa proširenjem mrežnih kapaciteta i unapređenjem data servisa širom Srbije za 2,5 miliona korisnika”, kazali su za naš portal.

Na pitanje da li će zbog navedenih problema korisnicima biti umanjeni računi, u A1 Srbija navode da je prema važećem pravilniku regulatornog tela – Republičke agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) umanjenje mesečne pretplate predviđeno u slučajevima kada operatori ne uspeju da otklone kvarove ili smetnje u roku od 48 sati od trenutka njihovog nastanka.

Kako bismo utvrdili o čemu je reč i proverili ove navode, kontaktirali smo i RATEL, koji je od strane operatora A1 obavešten o neočekivanim tehničkim poteškoćama sa mrežom, uzrokovanim radovima na njenom unapređenju, koje su zabeležene 25. januara u periodu od 18 do 22 sata.

MaPro Ecommerce

Online shop već od 9.999 rsd

Sa zapanjujućim dizajnom, neverovatno je lako napraviti online shop za samo par minuta.

pročitajte još i

Kako do besplatnog putnog osiguranja preko RFZO-a

Kako do besplatnog putnog osiguranja preko RFZO-a

Tokom prošle godine izdato je 61.172 potvrde o pravu korišćenja zdravstvene zaštite u zemljama sa kojima Srbija ima ugovore. Izvor/Politika Stiže polako letnja sezona i pripreme za odmor. Bez obzira na to da li će putovati u sopstvenoj organizaciji ili preko...

Predškolci Bambija u Rasadniku cveća „Florenca“ (video)

Predškolci Bambija u Rasadniku cveća „Florenca“ (video)

Predškolci Bambija u Rasadniku cveća „Florenca“  https://youtu.be/4kGm-gU-OjE OPOVO, 11. april 2024 – Predškolci PU „Bambi“ danas su bili gosti Rasadnika cveća „Florenca“ u Opovu. Pored obilaska i razgledanja cveća, predškolci su imali i malu edukativnu radionicu koju...

Obaveštenje: Ostvarivanje prava na besplatne udžbenike

Obaveštenje: Ostvarivanje prava na besplatne udžbenike

Ostvarivanje preva na besplatne udžbenike OPOVO, 12. april 2024 - ŠKOLE imaju rok da NAJKASNIJE do 20. aprila unesu podatke o učenicima koji ostvaruju pravo na besplatne udžbenike na osnovu DOKUMENTACIJE koja im je PRETHODNO DOSTAVLJENA u skladu sa osnovom po kojem...

najnovije

najčitanije