Brantner: SUTRA ODNOŠENJE PET AMBALAŽE
SUTRA ODNOŠENJE PET AMBALAŽE
Opovo, 4. Maj 2017
Brantner obaveštava stanovnike Opova de će se sutra 5. maja odnositi pet ambalaža
.
SUTRA ODNOŠENJE PET AMBALAŽE
Opovo, 4. Maj 2017
Brantner obaveštava stanovnike Opova de će se sutra 5. maja odnositi pet ambalaža
.
EMISIJA JUŽNIM BANATOM VEČERAS U 20 ČASOVA
Opovo, 04. maj 2017;
Predsednik opštine dr Zoran Tasić gostuje u emisiji TV Pančevo „Južnim Banatom“ koja se emituje večeras u 20:00 časova. Autorka i voditeljka emisije je Irina Veljković, a tema razgovora su aktuelni lokalni projekti i predstojeća manifestacija Dani opštine Opovo.
.
JEDNA DEVOJČICA U DRUGOJ MAJSKOJ RASPODELI
Opovo, 04. maj 2017;
U drugoj majskoj raspodeli paketa za novorođene bebe, Opštinska uprava Opovo uručila je samo jedan paket. U pitanju je devojčica Aleksandra Stojanović iz Opova.
JAVNI KONKURS ZA DODELU BESPOVRATNIH SREDSTAVA MIKRO I MALIM PRIVREDNIM DRUŠTVIMA I PREDUZETNICIMA ZA SUBVENCIONISANJE TROŠKOVA NABAVKE REPROMATERIJALA U 2017. GODINI Javni konkurs za dodelu sredstava predstavlja osnov za dobijanje de minimis državne pomoći. CILJ NAMENA SREDSTAVA Repromaterijal mora biti u skladu sa delatnošću privrednog subjekta. VISINA SREDSTAVA Sredstva se odobravaju u visini od najmanje 250.000,00 dinara do najviše 1.250.000,00 dinara, odnosno do 50% od fakturne (kupovne) vrednosti bez PDV i bez zavisnih troškova nabavke. Iznos odobrenih sredstava može biti i manji od iznosa traženih sredstava. U izuzetnim slučajevima, na predlog komisije za pregled prijava, refundiraće se troškovi nabavka repromaterijala do 70% vrednosti. Navedeni izuzetak se odnosi na privredne subjekte čije se sedište nalazi na teritoriji opština koje su prema Uredbi o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave, razvrstane u grupu čiji je stepen razvijenosti ispod 60% republičkog proseka. PRAVO UČEŠĆA NA KONKURSU 1. privredna društva, registrovana u APR-u kao privredna društva ili zadruge, koja su, prema finansijskim izveštajima za 2015. i 2016. godinu, razvrstana na mikro ili mala privredna društva u skladu sa Zakonom o računovodstvu („Sl. gl. RS“, br. 62/2013), kao i USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU Učesnik na Javnom konkursu može podneti samo jednu prijavu za refundiranje troškova nabavke maksimalno 3 (tri) različita repromaterijala i to od najviše 2 (dva) različita dobavljača/prodavaca. Repromaterijal ne može biti kupljen od fizičkog lica, osim ako je prodavac preduzetnik. DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI Ukoliko je podnosilac prijave nosilac nagrada i priznanja za ostvarene poslovne rezultate u periodu 2015-2017. godina priložiti overene kopije dokumenata kojima se to dokazuje. Ako se nabavljen repromaterijal koristi za inovaciju proizvoda ili procesa priložiti odgovarajući dokaz. Kada se prilažu dokumenta na stranom jeziku dostaviti i prevod na srpski jezik sa overom sudskog tumača. Dokumentacija podneta na Javni konkurs ne vraća se. Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave, prema potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije. NAČIN PODNOŠENjA PRIJAVE Rok za podnošenje prijava je do 18. maja 2017. godine. Neće se razmatrati prijave koje su neblagovremene, nedopuštene, nepotpune i nerazumljive, kao i prijave u kojima vrednost repromaterijala za čije troškove nabavke se traži subvencija, izosi do 500.000,00 dinara bez PDV. DONOŠENjE ODLUKE Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na internet prezentaciji Sekretarijata www.spriv.vojvodina.gov.rs. Sekretarijat će, nakon donošenja Odluke, kontaktirati samo učesnike konkursa kojima su sredstva odobrena. Na osnovu Odluke o dodeli sredstava, sa Korisnikom sredstava zaključiće se ugovor kojim se regulišu međusobna prava i obaveze. Korisnik sredstava je dužan da pre zaključenja ugovora o korišćenju bespovratnih sredstava otvori poseban namenski račun kod Uprave za trezor ili da dostavi dokaz o otvorenom posebnom namenskom računu (kopija kartona deponovanih potpisa sa pripadajućim JBKJS). Dodatne informacije mogu se dobiti radnim danom u Sekretarijatu, na broj telefona 021/487-4072. |
POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU I TURIZAM Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima za subvencionisanje troškova nabavke mašina ili opreme ili softvera ili izdataka za sticanje nematerijalne imovine u 2017. godini Sekretarijat dodeljuje bespovratna sredstva u ukupnom iznosu od 89.000.000,00 dinara (slovima: osamdesetdevetmilionadinara), obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o Budžetu AP Vojvodine za 2017. godinu, u okviru Programa 1509 – Podsticaji razvoju konkurentnosti privrede, Programska aktivnost 1001 – Podrška razvoju preduzetništva, malih i srednjih preduzeća, Funkcionalna klasifikacija 411 – Opšti ekonomski i komercijalni poslovi, Ekonomska klasifikacija 454 – Subvencije privatnim preduzećima, Ekonomska klasifikacija 4542 – Kapitalne subvencije privatnim preduzećima, Izvor finansiranja 01 00 – Prihodi iz Budžeta. Javni konkurs za dodelu sredstava predstavlja osnov za dobijanje de minimis državne pomoći. CILЈ NAMENA SREDSTAVA Izuzetno, na predlog komisije za pregled prijava, sredstva se mogu dodeliti i korisniku kome će kupljena mašina ili oprema, koju je u potpunosti isplatio, biti isporučena u roku od najduže 90 dana od dana objavljivanja konkursa. U tom slučaju refundacija sredstava se vrši tek nakon što korisnik sredstava Sekrtarijatu podnese dokaz da je nabavljena mašina ili oprema preneta u njegov posed (konačan račun, otpremnica). Mašine, oprema, softver i nematerijalna imovina treba da budu u skladu sa delatnošću privrednog subjekta. Mašine, oprema i softver moraju biti novi i namenjeni za profesionalnu upotrebu. Izuzetno, na predlog komisije može se odobriti subvencionisanje troškova nabavke polovne mašine ili opreme, ne starije od 5 godina, uz uslov da podnosilac prijave dostavi procenu vrednosti sačinjenu od strane ovlašćenog sudskog veštaka. VISINA SREDSTAVA A) Mašine ili oprema – sredstva se odobravaju u visini od najmanje 300.000,00 dinara do najviše 2.000.000,00 dinara, odnosno do 50% od fakturne (kupovne) vrednosti bez PDV i bez zavisnih troškova nabavke; Iznos odobrenih sredstava može biti manji od iznosa traženih sredstava. U izuzetnim slučajevima, na predlog komisije za pregled prijava, refundiraće se troškovi nabavke mašina ili opreme ili softvera ili izdaci za sticanje nematerijalne imovine, do 70% vrednosti. Navedeni izuzetak se odnosi na privredne subjekte čije se sedište nalazi na teritoriji opština koje su prema Uredbi o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave, razvrstane u grupu čiji je stepen razvijenosti ispod 60% republičkog proseka. PRAVO UČEŠĆA NA KONKURSU USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU Učesnik na Javnom konkursu može podneti samo jednu prijavu za jednu namenu (nabavka mašina ili nabavka opreme ili nabavka softvera ili sticanje nematerijalne imovine). Prijava se može podneti za refundiranje: Mašina ili oprema ili softver ili nematerijalna imovina ne može biti kupljena od fizičkog lica, osim ako je prodavac preduzetnik. DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI (1) o prihvatanju uslova za dodelu sredstava; U slučaju da se podnosi prijava za refundiranje troškova nabavke polovne mašine ili opreme (ne starije od 5 godina) dostaviti procenu vrednosti sačinjenu od strane ovlašćenog sudskog veštaka. Ukoliko je podnosilac prijave nosilac nagrada i priznanja za ostvarene poslovne rezultate u periodu 2015-2017. godina priložiti overene kopije dokumenata kojima se to dokazuje. Ako se nabavljena mašina ili oprema ili softver ili nematerijalna imovina koristi za inovaciju proizvoda ili procesa priložiti odgovarajući dokaz. Kada se prilažu dokumenta na stranom jeziku dostaviti i prevod na srpski jezik sa overom sudskog tumača. Dokumentacija podneta na Javni konkurs ne vraća se. Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave, prema potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije. NAČIN PODNOŠENjA PRIJAVE Rok za podnošenje prijava je do 18. maja 2017. godine. Neće se razmatrati prijave koje su neblagovremene, nedopuštene, nepotpune i nerazumljive, kao i prijave u kojima vrednost za mašine ili opremu iznosi do 600.000,00 dinara bez PDV, odnosno za softver iznosi do 200.000,00 dinara bez PDV, odnosno za nematerijalnu imovinu iznosi do 100.000,00 dinara bez PDV. DONOŠENjE ODLUKE Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na internet prezentaciji Sekretarijata www.spriv.vojvodina.gov.rs. Sekretarijat će, nakon donošenja Odluke, kontaktirati samo učesnike konkursa kojima su sredstva odobrena. Na osnovu Odluke o dodeli sredstava, sa Korisnikom sredstava zaključiće se ugovor kojim se regulišu međusobna prava i obaveze. Korisnik sredstava je dužan da pre zaključenja ugovora o korišćenju bespovratnih sredstava, otvori poseban namenski račun kod Uprave za trezor ili da dostavi dokaz o otvorenom posebnom namenskom računu (kopija kartona deponovanih potpisa sa pripadajućim JBKJS). Dodatne informacije mogu se dobiti radnim danom u Sekretarijatu, na broj telefona 021/487-4072. |