Razvojna agencija Srbije / RRA Južni Banat: KOMPANIJA DM DROGERIE MARKT POKREĆE PROJEKAT „DM INKUBATOR”

image_pdfimage_print

KOMPANIJA DM DROGERIE MARKT POKREĆE PROJEKAT „DM INKUBATOR”
Beograd, 9. oktobar 2018;
Razvojna agencija Srbije, tim za medjunarodnu saradnju, zajedno sa USAIDom, podrzala je inicijativu DM drogerija  pod nazivom “DM inkubator” u okviru koje ce biti pruzena mogucnost srpskim proizvodjacima hrane I kozmetickih preparata da , najpre dobiju sansu I udju u DM inkubatore koji su planirani na 4 lokacije u Srbiji a zatim da najbolji tj odgovarajuci proizvodi po kriterijumima konkursa, budu dobitnici nagrade tj da se njihovi proizvodi nadju na policama DM drogerija,pod sopstvenom robnom markom.

Najuspešniji, novi proizvodi srpskih proizvođača naći će se na policama svih dm prodajnih objekata širom Srbije: Kompanija dm drogerie markt pokrenula je projekat „dm inkubator” koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica, kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu. Učešćem u ovom projektu, koji se realizuje u saradnji sa USAID Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS) i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica, proizvođači iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike, odnosno proizvoda za negu i lepotu, stiču mogućnost da svoj proizvod na najbolji način predstave na domaćem i, potencijalno, najzahtevnijim evropskim tržištima.

Prijava učesnika će se vršiti putem portala www.dm-inkubator.rs, a konkurs je otvoren od 1. oktobra do 30. novembra 2018. godine. Po završetku prijava, sledi provera i selekcija proizvoda koji će ući u uži izbor, a nakon toga oni odabrani biće deo projekta „dm inkubator“ koji predstavlja idealnu priliku njihovim proizvođačima da dodatno unaprede svoje proizvode kroz programe podrške od strane Organizatora i Partnera – savetovanja i mentoring dobavljača, redizajna ambalaže i primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda tokom projekta.

Finalni odabir je u periodu 01.04. – 30.04.2019. godine, a proglašenje (objavljivanje informacije o pobednicima) je planirano za 01.05.2019.

Po izboru autentičnih lokalnih proizvoda dm će obezbediti njihovo sezonsko ili trajno plasiranje u svim dm prodajnim objektima u Republici Srbiji, kao i potpunu marketinšku podršku i promocije odabranih proizvoda kroz dm i eksterne kanale oglašavanja. „Naš cilj je da ponudimo svoje dugogodišnje iskustvo i ekspertizu na lokalnom tržištu kao i međunarodni „know-how”. Jedan od osnovnih kriterijuma za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže sirovine poreklom iz Srbije, kao i da do sada nisu uvršteni u ponudu niti jednog trgovinskog ili HORECA objekta koji posluje u Srbiji. Kompanija dm drogerie markt doo Srbija, kao deo najvećeg drogerijskog lanca u Evropi, odvojiće istaknuto mesto na policama za minimalno 20 takvih proizvoda u nastojanju da podržimo, podstaknemo i u najboljem svetlu predstavimo potencijal domaće proizvodnje“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktor kompanije dm drogerie markt.

Odluku o tome koji će se novi proizvodi naći na policama dm-a doneće stručni žiri koji će činiti predstavnici svih partnerskih organizacija u projektu na osnovu pravila i uslova konkursa, kao i jasno definisanih kriterijuma selekcije. Uz to, kupci će izborom ovih proizvoda prilikom kupovine direktno podržati osnaživanje domaće proizvodnje i, prema vlastitim potrebama i željama, nastaviti da kreiraju ponudu dm-a.