Ultramaraton na Staroj Planini: MITIĆEV NOVI PODVIG, NOVIH 114 KILOMETARA I 23 SATA TRČANJA

19/06/2018

u SPORT

MITIĆEV NOVI PODVIG, NOVIH 114 KILOMETARA I 23 SATA TRČANJA
Opovo, 19. jun 2018;
Ultramaratonac Aleksandar Mitić iz Opova svakodnevno prevaljuje na desetine kilometara, tako da smo navikli na njegove poduhvate. Međutim, ultramaratoni od preko 100 kilometara za koje je potrebno preko 20 sati da bi se savladali izuzetna su dostignuća. Na jednu ovakvu novu ekspediciju krenuo je naš sugrađanin i stazu na Staroj Planini od 114 kilometara savladao za 23 sata.

– Prvi put sam trčaoUltra trail na Staroj Planini. Stigao  sam u petak popodne. Prošetali smo do Babinog zuba na 1758 metara.Prespavali smo u šatoru, ustali u četiri ujutru i odvezli se do starta. Start je bio u  pet ujutru, čitavu stazu sam pretrčao sa Draganom G. iz Beograda. Od starta nas je čekao uspon do najvišeg vrha Midzora na 2169 metara od kojeg je “pucao” pogled na, čini mi se čitavu Srbiju – počeo je da iznosi svoje impresije Mitić.

Veoma brzo su se pojavili i problem.

– Sve je bilo u redu do popodnevnih časova kad je počelo da grmi i seva, da pljušti kiša, ali i po pljusku smo nastavili dalje. Kad smo stigli do kontrolne tačke Beleđe otprilike na 80 kilometara trebalo je ponovo da se penjemo na Midžor, ali zbog loseg vremena i radi naše bezbednosti usmerili su nas na drugu stazu koja je bila duža. Tako da smo trku završili u nedelju u četiri ujutru, posle 23 sata i pređenih 114 kilometara umesto 108 i skoro 6000 metara visinske razlike. Inače Stara Planina je prelepa, izvora ima na svakom koraku tako da čovek ne može ostati žedan. Na jednom delu smo naišli na dvadesetak divljih konja – završio je priču Mitić. (I.V.)

MaPro Ecommerce

Online shop već od 9.999 rsd

Sa zapanjujućim dizajnom, neverovatno je lako napraviti online shop za samo par minuta.

pročitajte još i

Školski sport: Opštinsko takmičenje u atletici

Opštinsko takmičenje u atletici OPOVO, 23. april 2024 - Na sportskom centru u Opovu, održano je 15. aprila Opštinsko prvenstvo u atletici, za učenike od 5 do 8 razreda. Učenici su se nadmetali u sledećim disciplinama: 60m, 100m, 300m, skok uvis, skok udalj i bacanje...

Fudbal: Veliki fudbalski derbi pripao Sakuljanima

SAKULE, 21. april 2024 – Veliki derb Druge južnobanatske lige – zapad i i velika fudbalska predstava koju su upotpunili navijači oba kluba na prepunim tribinama stadiona Sveti Nikola u Sakulama. Derbi koji verovatno odlučuje šampiona, ali treba sačekati poslednje kolo...

Nova goleada u Opovu, raspoloženi strelci Omladinca

OPOVO, 21. april 2024 – Fudbaleri opovačkog Omladinca priredili su još jednu goleadu za svoje navijače. U 15. kolu Opštinske lige Pančevo – Kovin – Kovačica – Opovo, Omladinac je više nego ubedljivo savladao Jedinstvo iz Dubovca. OMLADINAC 1927 (Opovo) – JEDINSTVO...