Nova akcija Baranđana:  DEPONIJE NA EKONOMIJI OČIŠĆENE

Nova akcija Baranđana: DEPONIJE NA EKONOMIJI OČIŠĆENE

DEPONIJE NA EKONOMIJI OČIŠĆENE
Baranda, 07. septembar 2016;
Na inicijativu Udruženja stočara iz Barande, uz podršku preduzeća Agros d.o.o. Opovo i finansijsku pomoć Opštine Opovo, organizovana je velika akcija čišćenja divljih deponija na lokalitetima oko nekadašnje Ekonomije sa desne strane lokalnog puta Baranda – Sakule.
dsc_2231

Grupa mladih ljudi iz baranđanskog udruženja stočara stavila je svoju mehanizaciju na raspolaganje, dok je lokalna samouprava finansirala gorivo i to je bilo dovoljno da se akcija pokrene i uspešno završi.
img_1227

– Ovo je samo još jedna u nizu akcija koja je inicirana od strane društveno odgovornih ljudi koji žele da žive drugačije, pokreću inicijative i menjaju stvari na bolje za sebe i svoju decu. Ličnim primerom pokazuju koliko je ekološka svest i kultura bitna u edukaciji i načinu života. Lokalna samouprava će uvek podržavati ovakve akcije koje su u opštem interesu svih građana i biti oslonac svima koji žele pozitivne promene, izjavio je povodom ove akcije predsednik opštine dr Zoran Tasić.
img_1229

.

Mećavina ulica u Barandi:  NASIPANJE I UTABAVANJE DROBLJENOM CIGLOM

Mećavina ulica u Barandi: NASIPANJE I UTABAVANJE DROBLJENOM CIGLOM

NASIPANJE I UTABAVANJE DROBLJENOM CIGLOM
Baranda, 07. septembar 2016;
U saradnji sa lokalnom samoupravom, firma Bajići kop sa svojim kamionima i građevinskim mašinama sprovodi radove na uređenju dela Mećavine ulice u Barandi.
DSC_2242

U pitanju je relativno kratak potez ulice, koji izlazi na atar, a nije asfaltiran. Mada se tu nalazi tek par domaćinstava, lokalna samouprava je na molbu ljudi koji ovde žive, a imaju problema sa blatom u kišnom periodu, organizovala radove na nasipanju i utabavanju drobljene cigle koja se distribuira sa lokacije stare ciglane u Sakulama.

Mesna zajednica Sakule:  POSTAVLJANJE KAPIJA NA ULAZIMA PARKA

Mesna zajednica Sakule: POSTAVLJANJE KAPIJA NA ULAZIMA PARKA

POSTAVLJANJE KAPIJA NA ULAZIMA PARKA
Sakule, 07. septembar 2016;
U sklopu uređenja sakulskog parka, u toku su radovi na postavljanju kapija na ulazima u park, koje uz podršku lokalne samouprave sprovodi Mesna zajednica Sakule.
DSC_2220

U pitanju su četiri reparirane kapije, od kojih su po dve dvokrilne i jednokrilne, a organizovaće se i velika radna akcija čišćenja parka.
Predstojeći Dan Sakula 9. septembra, Savet mesne zajednice obeležiće malom svečanošću kada će članovi Saveta položiti venac na spomenik palim rodoljubima u oslobodilaćkim ratovima.

DSC_2227

.

Malo groblje u Opovu:  POSTAVLJANJE ELEKTROSTUBOVA I POTKRESIVANJE KROŠNJI

Malo groblje u Opovu: POSTAVLJANJE ELEKTROSTUBOVA I POTKRESIVANJE KROŠNJI

POSTAVLJANJE ELEKTROSTUBOVA I POTKRESIVANJE KROŠNJI
Opovo, 07. septembar 2016;
Nakon žalbi građana i razmatranja problema na sednici Opštinskog veća, analize i sklapanja finansijske konstrukcije koje je uradilo komunalno preduzeće, ovih dana radnici JP „Mladost“ startovali su sa radovima na Malom groblju u Opovu.
DSC_2212

Ukratko, u pitanju je višegodišnji problem skrnavljenja grobnih mesta, preciznije krađa metalnih ograda i kapija postavljenih oko grobnih mesta.

Lokalna samouprava i JP „Mladost“ su projektovale plan kojimbi se izvršili radovi na postavljanju javne rasvete duž centralne staze groblja, video nadzor i nova ograda uz severoistočnu stranu groblja.
DSC_2213

Do ovog trenutka, duž staze su postavljeni stubovi za rasvetu i vrši se potkresivanje kršnji drveća kako bi se sproveli električni kablovi.

Kancelarija za saradnju sa civilnim društvom:  OBAVEZA OTVARANJA POSEBNOG NAMENSKOG PODRAČUNA KOD UPRAVE ZA TREZOR

Kancelarija za saradnju sa civilnim društvom: OBAVEZA OTVARANJA POSEBNOG NAMENSKOG PODRAČUNA KOD UPRAVE ZA TREZOR

OBAVEZA OTVARANJA POSEBNOG NAMENSKOG PODRAČUNA KOD UPRAVE ZA TREZOR
Opovo, 07. septembar 2016;
Registrovana pravna lica, koja imaju svoj matični broj i PIB, u koja spadaju i udruženja građana odnosno organizacije civilnog društva, kojima se vrši prenos dinarskih sredstava iz budžeta, pripadaju ostalim – posebnim korisnicima javnih sredstava – tip KJS 8, i dužni su da se upišu i otvore poseban namenski podračun kod filijale Uprave za trezor (u daljem tekstu: Uprava), prema svom sedištu.

Propis kojim je ova procedura regulisana je Pravilnik o načinu utvrđivanja i evidentiranja korisnika javnih sredstava i o uslovima i načinu za otvaranje i ukidanje podračuna kod uprave za trezor (“Sl. glasnik RS”, br. 113/2013, 8/2014 i 24/2016 – u daljem tekstu: Pravilnik), koji možete pogledati ovde.

Dokumentacija za upis udruženja građana kod Uprave definisana je čl. 5 i 7. i za otvaranje podračuna kod Uprave čl. 13. i 14. Pravilnika, a postupak je usaglašen sa Zakonom o opštem upravnom postupku (“Sl. glasnik RS”, br.18/2016).

U nastavku sledi pregled potrebne dokumentacije za upis i otvaranje podračuna kod Uprave za trezor.

Neophodna dokumentacija za upis udruženja građana kao korisnika javnih sredstava (KJS) kod Uprave je:

1) Obrazac Zahteva za upis ostalog – posebnog korisnika javnih sredstava ZU-3/ZB-3 (preuzima KJS u filijali Uprave, a popunjava ga i overava ovlašćeno lice KJS i dostavlja ga filijali Uprave);

2) Rešenje o registraciji/upisu kod nadležnog organa/institucije, kao i potvrdu o izdatom PIB-u (Agencija za privredne registre, privredni sud, Republički zavod za statistiku, Poreska uprava, obezbeđuje filijala Uprave za trezor);

3) Overeni potpis lica ovlašćenog za zastupanje na propisanom obrascu (dostavlja ga KJS filijali Uprave);

4) Dokument/akt nadležnog državnog organa kojim se odobrava, odnosno potvrđuje prenos sredstava iz budžeta konkretnom KJS (dostavlja ga KJS, filijali Uprave).

U skladu sa novim Zakonom o upravnom postupku, Rešenje o registraciji kod Agencije za privredne registre i potvrdu o izdatom PIB-u, Uprava za trezor preuzima direktno od Agencije za privredne registre, po službenoj dužnosti.

Neophodna dokumentacija za otvaranje podračuna kod Uprave je:

1) Obrazac Naloga za otvaranje dinarskog posebnog namenskog podračuna NO-3 (preuzima KJS u filijali Uprave i popunjava, a overava ga lokalni organ uprave nadležan za finansije, nakon čega ga KJS dostavlja filijali Uprave);

2) Karton deponovanih potpisa lica ovlašćenih za potpisivanje naloga radi raspolaganja sredstvima sa podračuna (preuzima KJS u filijali Uprave, a popunjava ga i overava ovlašćeno lice KJS i dostavlja filijali Uprave);

3) Potvrda Narodne banke Srbije kojom se potvrđuje da dužnik nema evidentirane osnove i naloge u prinudnoj naplati (obezbeđuje filijala Uprave za trezor).

U slučaju da je evidentirana prinudna naplata, KJS je u obavezi da dostavi akt/dokument na osnovu koga su, saglasno propisima, sredstva koja će se voditi na novootvorenom podračunu oslobođena prinudne naplate.

U skladu sa Zakonom o upravnom postupku, niste u obavezi da dostavite potvrdu Narodne banke Srbije kojom potvrđujete da nema evidentirane osnove i naloga u prinudnoj naplati.

U slučaju da udruženje građana priloži podatke/javne isprave iz službene evidencije drugog organa, čije je pribavljanje navedeno kao obaveza Filijale Uprave, ona se oslobađa ove obaveze.

 

Vlada Republike Srbije

Kancelarija za saradnju sa civilnim društvom